Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Popis kolizních situací při průjezdu vícepruhovou okružní křižovatkou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F11%3APU94424" target="_blank" >RIV/00216305:26110/11:PU94424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Popis kolizních situací při průjezdu vícepruhovou okružní křižovatkou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Okružní křižovatky s jedním jízdním pruhem na okruhu jsou nejbezpečnějším typem úrovňových křižovatek, nicméně v mnoha případech narážíme na limity v jejich kapacitě, a z toho důvodu jsme nuceni využívat okružní křižovatky vícepruhové. Problémem je fakt,že klasické vícepruhové křižovatky zaznamenaly pouze malé navýšení intenzit dopravy avšak společně se značným nárůstem nehodovosti. Ve světě se proto hledají nová uspořádání vícepruhových okružních křižovatek, které svým uspořádáním jízdních pruhů na okružním pásu snižují počet kolizních bodů při průjezdu křižovatkou a zároveň navyšují intenzitu dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Description of collision situations during the passing through multi-lane roundabout

  • Popis výsledku anglicky

    A single-lane roundabout is the safest type of level crossing, but due to its capacity limists we have to use mutli-lanes roundabouts. But it leads to incresing of car accidents with only a slight increase of intensity. But there are modern types of mutli-lanes roundabouts which reduce the number of conflict points while preserving higher capacity.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    LOGVD 2011 - Dopravná logistika a krízové situácie

  • ISBN

    978-80-554-0442-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    117-122

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žiline

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    29. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku