Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Traffic safety of multi-lanes roundabouts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F11%3APU94123" target="_blank" >RIV/00216305:26110/11:PU94123 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Traffic safety of multi-lanes roundabouts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A single-lane roundabout is the safest type of level crossing, but it is necessary to increase their capacity due to the expansion of traffic. The right way is to use additional entry and circulating lanes. Unfortunately using classic mutli-lanes roundabouts lead only to a slight increase of intensity, while car accidents growth. A possible solution seems to be turbo roundabouts, where spiral arrangement of the lanes on the circuit, lead to reduce the number of conflict points while preserving higher capacity as we found during our measurements in the Netherlands and the Czech republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Traffic safety of multi-lanes roundabouts

  • Popis výsledku anglicky

    A single-lane roundabout is the safest type of level crossing, but it is necessary to increase their capacity due to the expansion of traffic. The right way is to use additional entry and circulating lanes. Unfortunately using classic mutli-lanes roundabouts lead only to a slight increase of intensity, while car accidents growth. A possible solution seems to be turbo roundabouts, where spiral arrangement of the lanes on the circuit, lead to reduce the number of conflict points while preserving higher capacity as we found during our measurements in the Netherlands and the Czech republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MOSATT 2011 - Modern Safety Technologies in Transportation

  • ISBN

    978-80-970772-0-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    338-342

  • Název nakladatele

    Slovak Transport Society at the Slovak Academy of Sciences

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Zlata Idka, Slovakia

  • Datum konání akce

    20. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku