Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The application of concrete nonlinear model exposed to impact load

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F11%3APU97034" target="_blank" >RIV/00216305:26110/11:PU97034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The application of concrete nonlinear model exposed to impact load

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Over the past decade, the roadside hardware design process has changed substantially as non-linear dynamic finite element analysis (FEA) has found increasing application. A substantial portion of conceptual design can now be performed using computationalsimulation rather than experimental testing. The presented paper deals with the analysis of dynamic responses of a noise damping wall to actions of wind as well as to the impact of a vehicle. The response to the vehicle impact has been analyzed using aspecially elaborated complex computational model, comprising both the nonlinear model of the damping wall and the detailed model of the vehicle (in accordance with EN-1317).

  • Název v anglickém jazyce

    The application of concrete nonlinear model exposed to impact load

  • Popis výsledku anglicky

    Over the past decade, the roadside hardware design process has changed substantially as non-linear dynamic finite element analysis (FEA) has found increasing application. A substantial portion of conceptual design can now be performed using computationalsimulation rather than experimental testing. The presented paper deals with the analysis of dynamic responses of a noise damping wall to actions of wind as well as to the impact of a vehicle. The response to the vehicle impact has been analyzed using aspecially elaborated complex computational model, comprising both the nonlinear model of the damping wall and the detailed model of the vehicle (in accordance with EN-1317).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    13th WSEAS International Conference on Automatic control, Modelling & simulation (ACMOS11)

  • ISBN

    978-1-61804-004-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    283-287

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Lanzarote

  • Místo konání akce

    Lanzarote

  • Datum konání akce

    27. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku