Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Measures which can be used to predict, prevent and resolve the problems of liveliness in footbridges

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F11%3APU97046" target="_blank" >RIV/00216305:26110/11:PU97046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measures which can be used to predict, prevent and resolve the problems of liveliness in footbridges

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There are several measures which can be used to predict, prevent and resolve the problems of liveliness in footbridges. The Frequency tuning means avoiding the critical frequency ranges for the fundamental modes. Detailed vibration response assessment isthe basis of many contemporary design procedures. Measures to reduce vibration response mean (i) Restricting the use of the bridge; (ii) Increasing the damping (e.g. by adding extra damping devices such as viscous dampers or TMDs). Presented article isfocused on possibilities of calculation and design of Tuned Mass Damper on light-weight footbridges.

  • Název v anglickém jazyce

    Measures which can be used to predict, prevent and resolve the problems of liveliness in footbridges

  • Popis výsledku anglicky

    There are several measures which can be used to predict, prevent and resolve the problems of liveliness in footbridges. The Frequency tuning means avoiding the critical frequency ranges for the fundamental modes. Detailed vibration response assessment isthe basis of many contemporary design procedures. Measures to reduce vibration response mean (i) Restricting the use of the bridge; (ii) Increasing the damping (e.g. by adding extra damping devices such as viscous dampers or TMDs). Presented article isfocused on possibilities of calculation and design of Tuned Mass Damper on light-weight footbridges.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering mechanics 2011

  • ISBN

    978-80-87012-33-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    267-271

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Svratka

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    9. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku