Interakce koleje a mostů s velkými dilatačními délkami. Závěrečná zpráva
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU123378" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU123378 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interakce koleje a mostů s velkými dilatačními délkami. Závěrečná zpráva
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva obsahuje výsledky sledování a vyhodnocení interakce mezi mostem a kolejí s cílem stanovit podklady pro národní přílohu evropské normy a pro předpis správce kolejové infrastruktury. Na mostech bylo sledováno posunutí mostu a koleje v závislosti na teplotě a dále síly na ložiska. Byl sestaven zjednodušený model interakce most - kolej a byl verifikován podle směrnice UIC 714
Název v anglickém jazyce
Interaction between Track and Bridge with Large Expansion Length. Final report
Popis výsledku anglicky
Thereport contains results of the monitoring and the evaluation o the interaction between bridge and track in order to provide a basis for national annex of European standard and for the ragulation of Rail Infrastructure Administration. The bridges expansion and track displacement depending on the temperature were monitored as well as forces on the bridge bearings. The simplified numerical model of track bridge interaction were built and verified acoording to UIC Code 714.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
163
Místo vydání
Brno
Název nakladatele resp. objednatele
Neuveden
Verze
—