Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POZNATKY Z DLOUHODOBÉHO MONITORINGU MOSTU OSKAR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F19%3A00332774" target="_blank" >RIV/68407700:21110/19:00332774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POZNATKY Z DLOUHODOBÉHO MONITORINGU MOSTU OSKAR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro převedení běžné i vysokorychlostní železniční dopravy po mostě se v dnešní době dává před stykovanou kolejí přednost koleji bezstykové, což má vliv na návrh a koncepci mostu. Vlivem interakce most-kolej vznikají v koleji i v mostu přídavná namáhání, například normálové napětí v kolejnici nebo vodorovné síly v ložiskách mostu. Pro porozumění chování mostu s bezstykovou kolejí byl instalován rozsáhlý dlouhodobý monitoring na mostu „Oskar“ v km 80,930 trati Hohenau (ÖBB) – Přerov. Na základě dat z monitoringu byla vyhodnocena odezva mostu a koleje na změnu teploty v různých obdobích a odezva při přejezdech vlaků.

  • Název v anglickém jazyce

    FINDINGS FROM LONG-TERM MONITORING OF THE BRIDGE OSKAR

  • Popis výsledku anglicky

    Continuous welded rails (CWR) are currently preferred for bridges supporting tracks. The use of CWR affects concept and design of a bridge. Additional forces appear in the rail and in the bridge bearings due to track-bridge interaction. An extensive continuous monitoring was started in December 2015 on the bridge called “Oskar” at km 80,930 of the track Hohenau (ÖBB) – Přerov. The effects of temperature changes in different periods and the development of response to train crossings in time were evaluated based on data from the monitoring.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 24. mezinárodní sympozium MOSTY/BRIDGES 2019

  • ISBN

    978-80-86604-79-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    255-260

  • Název nakladatele

    Sekurkon

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku