Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dlouhodobý monitoring bezstykové koleje na železničním mostě v Kolíně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F13%3A00206529" target="_blank" >RIV/68407700:21110/13:00206529 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dlouhodobý monitoring bezstykové koleje na železničním mostě v Kolíně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na moderních železničních tratích se v současné době prakticky výhradně používá tzv. bezstyková kolej. V případě jejího umístění na mostní konstrukci však dochází k významné interakci mostu a koleje. Důsledkem je přídavné napětí v kolejnici a zatížení konstrukce mostu. Cílem článku je prezentovat a zhodnotit výsledky monitoringu bezstykové koleje na mostě v Kolíně a tím přispět ke zpřesnění současně používaných parametrů pro výpočet termického spolupůsobení bezstykové koleje s mostem.

  • Název v anglickém jazyce

    The results from the long-time monitoring of the continous welded rail on Kolín railway bridge

  • Popis výsledku anglicky

    The continuous welded rail (CWR) is standardly used on almost all modern railway bridges. However, its placement results in the interaction between CWR and the structure. That brings not only the longitudinal forces on the substructure, but also a significant additional stresses in the rail. Unfortunately, the input parameters for performing numerical analysis are hardly accessible and they vary significantly in different sources. Because of that, the extensive long-time monitoring of the rail-bridge interaction was performed on the bridge with the unusual combination of ballast track, direct fastening and barrier in the ballast. The paper presents the results of the monitoring and comes with the analysis and evaluation of formulas, defining the fastening nonlinear stiffness of track to bridge connection.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Stavebnictví

  • ISSN

    1802-2030

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    40-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus