Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of fire and evacuation models in evaluation of fire safety in railway tunnels

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F17%3APU124857" target="_blank" >RIV/00216305:26110/17:PU124857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/236/1/012080" target="_blank" >http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/236/1/012080</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1088/1757-899X/236/1/012080" target="_blank" >10.1088/1757-899X/236/1/012080</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of fire and evacuation models in evaluation of fire safety in railway tunnels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes an application of numerical simulation of fire dynamics and evacuation of people in a tunnel. The software tool Fire Dynamics Simulator is used to simulate temperature resolution and development of smoke in a railway tunnel. Comparing to temperature curves which are usually used in the design stage results of the model show that the numerical model gives lower temperature of hot smoke layer. Outputs of the numerical simulation of fire also enable to improve models of evacuation of people during fires in tunnels.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of fire and evacuation models in evaluation of fire safety in railway tunnels

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes an application of numerical simulation of fire dynamics and evacuation of people in a tunnel. The software tool Fire Dynamics Simulator is used to simulate temperature resolution and development of smoke in a railway tunnel. Comparing to temperature curves which are usually used in the design stage results of the model show that the numerical model gives lower temperature of hot smoke layer. Outputs of the numerical simulation of fire also enable to improve models of evacuation of people during fires in tunnels.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    IOP Conference Series: Materials Science and Engineering

  • ISSN

    1757-8981

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    236

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Kód UT WoS článku

    000417428700080

  • EID výsledku v databázi Scopus