Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F17%3APU125719" target="_blank" >RIV/00216305:26110/17:PU125719 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vts.cd.cz/documents/168518/168777/44_komplet.pdf/5b67916a-851f-4f12-babe-07dcf01afac6" target="_blank" >https://vts.cd.cz/documents/168518/168777/44_komplet.pdf/5b67916a-851f-4f12-babe-07dcf01afac6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován srovnání účinnosti dvou typů akustických absorbérů BRENS aplikovaných na pevné jízdní dráze. Sledované parametry byly získány na základě odezvy testovaných konstrukcí na pohybující se zatížení, tedy vlakové soupravy. K vyhodnocení měření byl vybrán vhodný matematický aparát založený na použití matematických metod v časové a ve frekvenční oblasti. Současně byly vybrané akustické parametry srovnány s parametry úseku tratě se štěrkovým ložem.

  • Název v anglickém jazyce

    Acoustic analysis of track absorbers on a fixed railway track

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is aimed to comparison of effectiveness related to two types of acoustic absorbers BRENS which are applied on a fixed railway track. Monitored parameters were obtained according to response of structures tested in relation to moving loads, e.g. a train unit. To evaluate the measurement, the appropriate mathematical apparatus was selected; that one based on use of methods in the time and frequency areas. At the same time, the selected acoustic parameters were compared with the parameters of a section of classical railway track with gravel ballast.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vědeckotechnický sborník Českých drah

  • ISSN

    1214-9047

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    44

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus