Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cant Excess and Cant Deficiency Evaluation in Relation to Train Speeds

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F17%3APU125732" target="_blank" >RIV/00216305:26110/17:PU125732 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.14311/APP.2017.11.0080" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14311/APP.2017.11.0080</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14311/APP.2017.11.0080" target="_blank" >10.14311/APP.2017.11.0080</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cant Excess and Cant Deficiency Evaluation in Relation to Train Speeds

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the evaluation of measured speeds of the vehicles on the chosen sections of the railway network in the Czech Republic. In connection with the phased implementation of the AVV system (automatic train operation) and the European ETCS system, the dispersion of the train speeds will be reduced. Measured data were used to assess the weighted average of the cant excess or cant deficiency in relation to the rail defects. Within the framework of the research, the speeds were statistically evaluated covering more aspects like types and sorts of the trains, their operators, daytime and more.

  • Název v anglickém jazyce

    Cant Excess and Cant Deficiency Evaluation in Relation to Train Speeds

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the evaluation of measured speeds of the vehicles on the chosen sections of the railway network in the Czech Republic. In connection with the phased implementation of the AVV system (automatic train operation) and the European ETCS system, the dispersion of the train speeds will be reduced. Measured data were used to assess the weighted average of the cant excess or cant deficiency in relation to the rail defects. Within the framework of the research, the speeds were statistically evaluated covering more aspects like types and sorts of the trains, their operators, daytime and more.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Polytechnica CTU Proceedings

  • ISSN

    2336-5382

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    80-85

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus