Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exploring Issues Challenging Academic Integrity in South East Europe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F17%3APU134140" target="_blank" >RIV/00216305:26110/17:PU134140 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:43110/17:43912790 RIV/00216305:26110/17:PU123803

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Exploring Issues Challenging Academic Integrity in South East Europe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper reports on the South-East European Project on Policies for Academic Integrity (SEEPPAI) research study on academic integrity in higher education, which was conducted in Europe in late 2016. The study was funded by the Council of Europe. The data collection methods and results build upon the success of the Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education across Europe (IPPHEAE). Conducted between 2010—2013, IPPHEAE explored how higher education institutions (HEIs) in 27 European Union member states were managing student plagiarism and academic misconduct.

  • Název v anglickém jazyce

    Exploring Issues Challenging Academic Integrity in South East Europe

  • Popis výsledku anglicky

    This paper reports on the South-East European Project on Policies for Academic Integrity (SEEPPAI) research study on academic integrity in higher education, which was conducted in Europe in late 2016. The study was funded by the Council of Europe. The data collection methods and results build upon the success of the Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education across Europe (IPPHEAE). Conducted between 2010—2013, IPPHEAE explored how higher education institutions (HEIs) in 27 European Union member states were managing student plagiarism and academic misconduct.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PLAGIARISM ACROSS EUROPE AND BEYOND 2017

  • ISBN

    978-80-7509-493-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    132-146

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    24. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku