Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education across Europe: Results of the project

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F15%3A43906808" target="_blank" >RIV/62156489:43110/15:43906808 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://acta.mendelu.cz/media/pdf/actaun_2015063010207.pdf" target="_blank" >http://acta.mendelu.cz/media/pdf/actaun_2015063010207.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201563010207" target="_blank" >10.11118/actaun201563010207</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education across Europe: Results of the project

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Exploring policies and systems for assuring academic integrity and deterring plagiarism in different higher education institutions was the subject of a three-year project funded by the European Union (EU). The research for Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education Across Europe (IPPHEAE), completed in November 2013, was conducted by teams at five higher education institutions from UK, Poland, Lithuania, Cyprus and Czech Republic. The research included an EU-wide survey of higher education institutions across 27 EU member states. Separate reports were prepared for the countries surveyed, each containing details of findings and recommendations for what could and should be done to improve academic quality and integrity at national, institutional and individual levels. An EU-wide comparative study provided an assessment of the maturity of policies and processes for academic integrity in each country, based on the data collected and the research conducted for each national repor

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education across Europe: Results of the project

  • Popis výsledku anglicky

    Exploring policies and systems for assuring academic integrity and deterring plagiarism in different higher education institutions was the subject of a three-year project funded by the European Union (EU). The research for Impact of Policies for Plagiarism in Higher Education Across Europe (IPPHEAE), completed in November 2013, was conducted by teams at five higher education institutions from UK, Poland, Lithuania, Cyprus and Czech Republic. The research included an EU-wide survey of higher education institutions across 27 EU member states. Separate reports were prepared for the countries surveyed, each containing details of findings and recommendations for what could and should be done to improve academic quality and integrity at national, institutional and individual levels. An EU-wide comparative study provided an assessment of the maturity of policies and processes for academic integrity in each country, based on the data collected and the research conducted for each national repor

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    63

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    207-216

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus