Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv vnějšího prostředí na zřizování bezstykové koleje a její chování za provozu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F19%3APU133817" target="_blank" >RIV/00216305:26110/19:PU133817 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv vnějšího prostředí na zřizování bezstykové koleje a její chování za provozu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aby byla kolej s průběžně svařenými kolejnicemi – bezstyková kolej – bezpečná a spolehlivá z hlediska provozu, je nutné při jejím navrhování a zřizování pečlivě dodržovat množství podmínek. K zásadním parametrům, které rozhodnou o bezpečnosti bezstykové koleje, je tzv. upínací teplota kolejnic a prostorová poloha koleje. Stav dýchajícího konce, kde kolejnice vykazují podélný pohyb je ovlivněn celou historií působení vnějších podmínek, které na něj působí. Na základě aktuální teploty je však možné určit krajní meze pro požadované veličiny. Článek uvádí teoretické předpoklady a následně zkušenosti zhotovitele s výše uvedenými jevy v bezstykové koleji.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence Of The External Environment On The Installation Of Continuous Welded Track And Its Service Behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    Several requirements have to be strictly fulfilled to ensure safe and reliable performance of continuous welded rail when designing and installing it. The basic parameters that determine the safety of the continuous welded rail are the so-called neutral temperature and the spatial position of the track. The state of the breathing end, where the rails longitudinally move, is influenced by the entire history of the effects caused by changing of the external conditions acting on it. Based on actual temperature, however, it is possible to specify the limits for the required quantities. The paper presents the theoretical assumptions and subsequently, the contractor's experience with the phenomena mentioned above in the continuous welded rail.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vliv vnějších podmínek na výsledky geodetických měření při použití současných technologií

  • ISBN

    978-80-02-02876-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    26-34

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    19. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku