ETINED Council of Europe Platform on Ethics, Transparency and Integrity in Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F19%3APU134230" target="_blank" >RIV/00216305:26110/19:PU134230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
ETINED Council of Europe Platform on Ethics, Transparency and Integrity in Education
Popis výsledku v původním jazyce
Research was conducted between September 2016 and March 2017 to explore policies and procedures for academic integrity in higher education institutions in six countries in South-Eastern Europe: Albania, Bosnia and Herzegovina, Croatia, Montenegro, Serbia and “the former Yugoslav Republic of Macedonia”. The research was commissioned by the Council of Europe as part of the Platform on Ethics, Transparency and Integrity in Education (ETINED) and associated initiatives
Název v anglickém jazyce
ETINED Council of Europe Platform on Ethics, Transparency and Integrity in Education
Popis výsledku anglicky
Research was conducted between September 2016 and March 2017 to explore policies and procedures for academic integrity in higher education institutions in six countries in South-Eastern Europe: Albania, Bosnia and Herzegovina, Croatia, Montenegro, Serbia and “the former Yugoslav Republic of Macedonia”. The research was commissioned by the Council of Europe as part of the Platform on Ethics, Transparency and Integrity in Education (ETINED) and associated initiatives
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů