Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovativní asfaltové směsi VMT s vyšším podílem R-materiálu a asfaltem modifikovaným pryžovým granulátem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F19%3APU134888" target="_blank" >RIV/00216305:26110/19:PU134888 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://obzor.silnicnispolecnost.cz/listuj.php?pdf=./data/2019/07.pdf#page/16" target="_blank" >http://obzor.silnicnispolecnost.cz/listuj.php?pdf=./data/2019/07.pdf#page/16</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovativní asfaltové směsi VMT s vyšším podílem R-materiálu a asfaltem modifikovaným pryžovým granulátem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT) jsou vhodné pro použití do ložních a podkladních vrstev vozovek s vyšším dopravním zatížením. Pro tyto směsi je charakteristický vyšší obsah tvrdších asfaltů. Velmi vhodné je tak do směsí VMT použít R-materiál, který obsahuje asfalt nízké gradace. Použití tvrdého asfaltu sice zvyšuje modul tuhosti směsí, avšak současně také snižuje odolnost vůči nízkým teplotám. Z tohoto důvodu je žádoucí použít do těchto směsí vysoce modifikovaný asfalt, který pomůže zlepšit také odolnost vůči únavě. Tento příspěvek se zabývá použitím vyššího množství R-materiálu do asfaltových směsí typu VMT v kombinaci s asfalty modifikovanými pryžovým granulátem (CRMB).

  • Název v anglickém jazyce

    Inovative High Modulus Asphalt Mixtures with using high content of Reclaimed Asphalt Pavement and Crumb Rubber Modified Bitumen

  • Popis výsledku anglicky

    High modulus asphalt mixtures (EME) are suitable for binder or base asphalt courses with high traffic load. These mixtures typically have a higher content of hard bitumen, so it is convenient to use reclaimed asphalt pavement in them. Using hard bitumen can significantly increase the stiffness modulus of the asphalt mixture, but it can also reduce low-temperature resistance of the mixture. For this reason, highly-modified bitumen needs to be used. Modified bitumen could increase resistance to fatigue too. This article focuses on the use of higher amounts of reclaimed asphalt pavement in EME mixtures combined with crumb rubber modified bitumen (CRMB).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1408" target="_blank" >LO1408: AdMaS UP - Pokročilé stavební materiály, konstrukce a technologie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7-8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    198-202

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus