Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MACHINE LEARNING BASED TRAIN TYPE IDENTIFICATION AT RAILROAD SWITCH USING VIBRATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F20%3APU135645" target="_blank" >RIV/00216305:26110/20:PU135645 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.juniorstav.cz/wp-content/uploads/2020/02/Sbornik_Komplet_FINAL-uprava.pdf" target="_blank" >http://www.juniorstav.cz/wp-content/uploads/2020/02/Sbornik_Komplet_FINAL-uprava.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MACHINE LEARNING BASED TRAIN TYPE IDENTIFICATION AT RAILROAD SWITCH USING VIBRATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This work concerns the use of machine learning to identify trains passing through S&C based on the acceleration signal measured in the track. This system can be use in the future, for example, to track changes in the stiffness of the bearing structure over time and thus predict the need for maintenance. Several methods of machine learning were compared based on their accuracy, time and computational demands for a given problem and the optimal method (Support Vector Machine) was implemented on real data. Because of the small amount of usable data, the bootstrapping method was used to generate training and test datasubsets.

  • Název v anglickém jazyce

    MACHINE LEARNING BASED TRAIN TYPE IDENTIFICATION AT RAILROAD SWITCH USING VIBRATION

  • Popis výsledku anglicky

    This work concerns the use of machine learning to identify trains passing through S&C based on the acceleration signal measured in the track. This system can be use in the future, for example, to track changes in the stiffness of the bearing structure over time and thus predict the need for maintenance. Several methods of machine learning were compared based on their accuracy, time and computational demands for a given problem and the optimal method (Support Vector Machine) was implemented on real data. Because of the small amount of usable data, the bootstrapping method was used to generate training and test datasubsets.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    22. ODBORNÁ KONFERENCE DOKTORSKÉHO STUDIA

  • ISBN

    978-80-86433-73-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    937

  • Strana od-do

    211-216

  • Název nakladatele

    Econ Publishing s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku