Využití výsledků analýz numerických modelů pěší dopravy pro plánování veřejných prostorů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F22%3APU143450" target="_blank" >RIV/00216305:26110/22:PU143450 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/203417" target="_blank" >https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/203417</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití výsledků analýz numerických modelů pěší dopravy pro plánování veřejných prostorů
Popis výsledku v původním jazyce
Simulace se v jakémkoliv kontextu stávají naprostým standardem již v mnoha oborech. A právě numerické modely pěší dopravy mohou být účinným nástrojem i ve stavebnictví. Sloužit mohou především odborníkům z řad urbanistů, architektů, projektových inženýrů, úředníků stavebních odborů obcí a měst při rozhodování o nejlepším řešení návrhu veřejných ploch. Optimalizace numerickým modelováním poskytuje potřebnou zpětnou vazbu a možnosti opakovaného ověřování návrhu pro nalezení inovativního řešení ze strany tvůrců. Za pomoci jejich výstupů lze identifikovat kritická místa a plochy, které z pohledu pěší dopravy nevyhovují komfortním kritériím.
Název v anglickém jazyce
Use of the Results of Analysis of Numerical Models of Pedestrian Transport for Urban Public Space Planning
Popis výsledku anglicky
Simulation, in any context, is already becoming the absolute standard in many fields. And numerical models of pedestrian traffic can also be an effective tool in the construction sector. They can mainly serve experts from urban planners, architects, project engineers, municipal and urban building department in choosing the best solution for public areas design. Optimization by numerical modelling provides the necessary feedback and possibilities for repeated design verification to find innovative solutions by creators. Using their outputs, it is possible to identify critical points and areas that do not meet the comfort criteria of pedestrian traffic.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů