Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předpis SŽ S3/2 Bezstyková kolej

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F24%3APU155527" target="_blank" >RIV/00216305:26110/24:PU155527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předpis SŽ S3/2 Bezstyková kolej

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bezstyková kolej (dále též „BK“) není na železniční infrastruktuře nic nového, jejích „služeb“ využíváme již zhruba 70 let. Přesto se neustále vyvíjí a zlepšuje. Součástí pokroku je teorie i praxe, nové konstrukční prvky a technologie používané na železničním svršku. V rámci naší železniční správy dochází k postupným krokům, které postupně zlepšují bezstykovou kolej. Na těchto krocích se podílí významný počet lidí, kteří bezstykovou kolej navrhují, posuzují, budují a provozují. Díky jejich myšlenkám a znalostem jsou konány kroky, které jistě povedou i v budoucnu k dalšímu rozvoji konstrukce bezstykové koleje.

  • Název v anglickém jazyce

    Prescription SŽ S3/2 continuous welded rail

  • Popis výsledku anglicky

    Continuous welded track (hereinafter referred to as "CWR") is nothing new on the railway infrastructure, we have been using its "services" for about 70 years. Nevertheless, it is constantly evolving and improving. The progress includes theory and practice, new design elements and technologies used on the railway superstructure. There are incremental steps within our railway administration that are gradually improving continuous welded track. These steps involve a significant number of people who design, assess, build and operate continuous welded track. Thanks to their ideas and knowledge, steps are being taken that will certainly lead to further developments in the design of contactless rail in the future.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů