Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CFD analýza gondoly turbovrtulového motoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F02%3APU36061" target="_blank" >RIV/00216305:26210/02:PU36061 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CFD Analysis of a Turboprop Engine Nacelle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to present the preliminary CFD computation of a LET L-410 engine nacelle equipped with Walter M-601E turboprop engine. The task was to estimate the nacelle fluid characteristics at a set of chosen control planes. The computation is a part of an optimisation process focused on the increase of performance and reduction of losses in the 'engine-nacelle' system. The process of creating suitable computational 3D domain, in the preparation of inputs required by the solver, was thee most time consuming part due to the geometric complexity of the problem. A problem with flow separation in the input section has occurred as the particular result. This project is supported by MIT CR.

  • Název v anglickém jazyce

    CFD Analysis of a Turboprop Engine Nacelle

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to present the preliminary CFD computation of a LET L-410 engine nacelle equipped with Walter M-601E turboprop engine. The task was to estimate the nacelle fluid characteristics at a set of chosen control planes. The computation is a part of an optimisation process focused on the increase of performance and reduction of losses in the 'engine-nacelle' system. The process of creating suitable computational 3D domain, in the preparation of inputs required by the solver, was thee most time consuming part due to the geometric complexity of the problem. A problem with flow separation in the input section has occurred as the particular result. This project is supported by MIT CR.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FD-K%2F081" target="_blank" >FD-K/081: Optimalizace zástavby turbovrtulového motoru.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2002

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    6-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus