Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální motor - prostředek pro zvýšení spolehlivosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F03%3APU41688" target="_blank" >RIV/00216305:26210/03:PU41688 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Virtual Engine - a Tool for Reliability Increase

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The internal combustion engine development process requires CAE models which deliver results for the concept phase at the very early stage and which can be further detailed on the same program platform as the development process progresses. The vibratoryand acoustic behaviour of the powertrain is a highly complex one, consisting of many components that are subject to loads that vary greatly in magnitude and which operate at a wide range of speeds. The interaction of the crank and crankcase is a major pproblem for powertrain designers when optimizing the vibration and noise characteristics of the powertrain. Finite Element Method (FEM) and Multi-Body Systems (MBS) are suitable for the creation of 3-D calculation models. Non-contact measurements enabletoverify the complex calculation models.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Engine - a Tool for Reliability Increase

  • Popis výsledku anglicky

    The internal combustion engine development process requires CAE models which deliver results for the concept phase at the very early stage and which can be further detailed on the same program platform as the development process progresses. The vibratoryand acoustic behaviour of the powertrain is a highly complex one, consisting of many components that are subject to loads that vary greatly in magnitude and which operate at a wide range of speeds. The interaction of the crank and crankcase is a major pproblem for powertrain designers when optimizing the vibration and noise characteristics of the powertrain. Finite Element Method (FEM) and Multi-Body Systems (MBS) are suitable for the creation of 3-D calculation models. Non-contact measurements enabletoverify the complex calculation models.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F01%2F0027" target="_blank" >GA101/01/0027: Komplexní třídimenzionální výpočtové modely klikového mechanismu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Spolehlivost 2003

  • ISBN

    80-85960-63-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    113-118

  • Název nakladatele

    Vojenská akademie Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku