Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Okrajové podmínky pro modelování radiálního proudu metodou LES

Popis výsledku

Článek se zabývá výpočtovým modelováním volného radiálního proudu. Vyjadřuje se k nastavení vhodných okrajových podmínek pro korektní popis proudu v případě, že je proud řešen pomocí LES. Článek se zaměřuje na nastavení počátečních podmínek proudu, jakonapř. počáteční profil rychlosti a intenzity turbulence a jejich časová závislost. Výsledkem je porovnání jednotlivých nastavení na změny rychlostního profilu napříč proudem s rostoucí vzdáleností od proud generujícího nástavce.

Klíčová slova

free radial jetboudary conditionsLES modelling

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Boundary conditions for radial jet modelling by means of LES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with computational modelling of a free radial jet issuing into a quiet surroundings. It brings out the issue of setting the appropriate boudary conditions that define the flow of a free jet when modelled using LES technique. It mainly concerns with the initial jet characteristics such as velocity and turbulence properties profiles and their setting to time dependent. Velocity profiles at different distances from the air terminal were evaluated for the particular initial jet conditions.

  • Název v anglickém jazyce

    Boundary conditions for radial jet modelling by means of LES

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with computational modelling of a free radial jet issuing into a quiet surroundings. It brings out the issue of setting the appropriate boudary conditions that define the flow of a free jet when modelled using LES technique. It mainly concerns with the initial jet characteristics such as velocity and turbulence properties profiles and their setting to time dependent. Velocity profiles at different distances from the air terminal were evaluated for the particular initial jet conditions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BK - Mechanika tekutin

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník XXVII. mezinárodní konference setkání kateder mechaniky tekutin a termomechaniky

  • ISBN

    978-80-7043-666-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    24. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

BK - Mechanika tekutin

Rok uplatnění

2008