Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv konečnoprvkové sítě na dynamiku klikového mechanismu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APU76126" target="_blank" >RIV/00216305:26210/08:PU76126 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of FE Mesh On Cranktrain Dynamics And Stresses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Present combustion engine development is closely connected to Finite Element Method (FEM). FE mesh generation is the initial step for successful stress-strain and fatigue analyses but contradictory requirements are demanded for the FE model. On one handa fine mesh for good result quality is requested. For later fatigue post processing the same mesh has to be used. Therefore the mesh has to be optimized for stress results. On the other hand the model size is restricted by hardware and software performance and CPU time. This paper contribute to a decision which type of elements should be used for FE analysis of a crankshaft.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of FE Mesh On Cranktrain Dynamics And Stresses

  • Popis výsledku anglicky

    Present combustion engine development is closely connected to Finite Element Method (FEM). FE mesh generation is the initial step for successful stress-strain and fatigue analyses but contradictory requirements are demanded for the FE model. On one handa fine mesh for good result quality is requested. For later fatigue post processing the same mesh has to be used. Therefore the mesh has to be optimized for stress results. On the other hand the model size is restricted by hardware and software performance and CPU time. This paper contribute to a decision which type of elements should be used for FE analysis of a crankshaft.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP101%2F06%2FP032" target="_blank" >GP101/06/P032: Virtuální prototypy substruktur strojních zařízení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dynamika tuhých e deformovatelných těles 2008

  • ISBN

    978-80-7414-030-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    227

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Universita J. R. Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí n. L.

  • Datum konání akce

    17. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku