Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušební virtuální stand vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F12%3APR26673" target="_blank" >RIV/00216305:26210/12:PR26673 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.energetickeforum.cz/fsi-vut-v-brne/vysledky-vyzkumu" target="_blank" >http://www.energetickeforum.cz/fsi-vut-v-brne/vysledky-vyzkumu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušební virtuální stand vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Program (vytvořený v Matlabu) je určen pro predikci tepelné zátěže kabiny automobilu během skutečných provozních podmínek na základě specifikace geometrie, materiálové skladby vozu a okrajových podmínek popisující jízdní data. Jízdní data obsahují popisaktuální polohy vozu, směru a rychlosti jízdy, dále pak meteorologická data (teplota, relativní vlhkost, intenzita slunečního záření na vodorovnou plochu), nastavení ventilace (teplota, vlhkost a množství přiváděného vzduchu) a počet lidí uvnitř vozu. Nazákladě těchto parametrů jsou vypočteny aktuální střední teplota vzduchu, jeho vlhkost, povrchové teploty uvnitř i vně vozu a také celková tepelná zátěž kabiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Car Cabin Virtual Testing Stand

  • Popis výsledku anglicky

    This Matlab software is designed for the prediction of the car cabin heat load during real operating conditions. Prediction is based on the geometry, material composition and driving cycle data. Driving cycle data includes actual GPS location, directionand speed of car, furthermore meteorological data as air temperature, humidity and intensity of solar radiation on the horizontal plane and furthermore ventilation setup (air temperature from outlets its humidity and the volumetric flow rate and finallynumber of occupants inside the cabin Based on all these parameters the actual mean air temperature inside cabin, its humidity is predicted. Also surface temperatures and overall heat load is predicted.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    VTSCC

  • Technické parametry

    Zkušební virtuální stand vozidla 1.0 je samospustitelná aplikace vytvořena v Matlabu 2012b. Pro spuštění programu je nutné nainstalovat MCR, tj. MATLAB Compiler Runtime (64 bit. verze 2012), který je volně stažitelný z adresy: http://www.mathworks.com/products/compiler/mcr/

  • Ekonomické parametry

    Software umožní rychlý výpočet tepelné zátěže kabiny, jejich povrchových teplot a teploty vzduchu uvnitř. Tyto data lze využít při návrhu výkonu klimatizačních zařízeni automobilů. Výhodou je použití vlastního programu bez nutnosti platit licenční poplatky za komerční software.

  • IČO vlastníka výsledku

    00216305

  • Název vlastníka

    EÚ-odbor termomechaniky a techniky prostředí