Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental evaluation of MR damper time response on modified Groundhook algorithm efficiency

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F14%3APU109220" target="_blank" >RIV/00216305:26210/14:PU109220 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental evaluation of MR damper time response on modified Groundhook algorithm efficiency

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Semiactive algorithms have great potential in improving car suspension. One of the damper types with adjustable characteristics, which seems to be suitable for semi-active car suspension, is the magnetorheological damper. Such control algorithms requirethe ability to switch damping characteristics within one stroke. Time response of car MR dampers is in the range of tens of milliseconds. Although the time response is often ignored in semiactive algorithm simulations, it can influence the suspension efficiency in real systems. The influence of MR damper time response on the modified groundhook algorithm was simulated on quarter-car suspension model and verified on an experimental trolley. Results show that ignoring time response of MR damper during design of the semiactive suspension can reduce overall suspension quality of a real system.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental evaluation of MR damper time response on modified Groundhook algorithm efficiency

  • Popis výsledku anglicky

    Semiactive algorithms have great potential in improving car suspension. One of the damper types with adjustable characteristics, which seems to be suitable for semi-active car suspension, is the magnetorheological damper. Such control algorithms requirethe ability to switch damping characteristics within one stroke. Time response of car MR dampers is in the range of tens of milliseconds. Although the time response is often ignored in semiactive algorithm simulations, it can influence the suspension efficiency in real systems. The influence of MR damper time response on the modified groundhook algorithm was simulated on quarter-car suspension model and verified on an experimental trolley. Results show that ignoring time response of MR damper during design of the semiactive suspension can reduce overall suspension quality of a real system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering Mechanics 2014

  • ISBN

    978-80-214-4871-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    600-603

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    12. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku