Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fatigue analyses and optimization of L 410 NG aircraft

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F16%3APU122180" target="_blank" >RIV/00216305:26210/16:PU122180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.czaerospace.eu/en/2016-02-56.html" target="_blank" >http://www.czaerospace.eu/en/2016-02-56.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fatigue analyses and optimization of L 410 NG aircraft

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The complementary participation of the Institute of Aerospace Engineering on L 410 NG commuter transport aircraft design is presented in this paper. For damage tolerance analyses and following modifications modern finite element methods were used. A specific load sequence, which includes gust, maneuver and ground loads, was designed. Then detailed damage tolerance analyses of lower wing integrally stiffened and riveted wing panels were investigated. Complex damage tolerance analyses, crack propagation simulations and utilization of modern topometry finite element optimization method are presented in this article.

  • Název v anglickém jazyce

    Fatigue analyses and optimization of L 410 NG aircraft

  • Popis výsledku anglicky

    The complementary participation of the Institute of Aerospace Engineering on L 410 NG commuter transport aircraft design is presented in this paper. For damage tolerance analyses and following modifications modern finite element methods were used. A specific load sequence, which includes gust, maneuver and ground loads, was designed. Then detailed damage tolerance analyses of lower wing integrally stiffened and riveted wing panels were investigated. Complex damage tolerance analyses, crack propagation simulations and utilization of modern topometry finite element optimization method are presented in this article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    39-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus