Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Increasing The Mechanical Efficiency of Turbochargers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F17%3APU126146" target="_blank" >RIV/00216305:26210/17:PU126146 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Increasing The Mechanical Efficiency of Turbochargers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the modern trends in a development of turbochargers with a focus on mechanical efficiency of bearing system and a reduction of gas blow-by thru the sealing system. There are also briefly presented descriptions of the principles and a subsequent applications of computational modelling approaches. The capabilities of the innovative computational models and sample results are demonstrated on a middle size turbocharger. The developed simulation tool uses multibody software extended by user-written subroutines and specialized programs developed by authors. Main results are verified by technical experiments. a computation model of hydrodynamic bearing dynamics.

  • Název v anglickém jazyce

    Increasing The Mechanical Efficiency of Turbochargers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the modern trends in a development of turbochargers with a focus on mechanical efficiency of bearing system and a reduction of gas blow-by thru the sealing system. There are also briefly presented descriptions of the principles and a subsequent applications of computational modelling approaches. The capabilities of the innovative computational models and sample results are demonstrated on a middle size turbocharger. The developed simulation tool uses multibody software extended by user-written subroutines and specialized programs developed by authors. Main results are verified by technical experiments. a computation model of hydrodynamic bearing dynamics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek XLVIII. mezinárodní konference kateder a pracovišť spalovacích motorů českých a slovenských vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7494-354-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    254

  • Strana od-do

    145-157

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Klášter Hradiště nad Jizerou

  • Datum konání akce

    11. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku