Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computational modelling of dynamic loads of a container under viscous interaction with a flat wagon in sea transport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F20%3APU136443" target="_blank" >RIV/00216305:26210/20:PU136443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jvejournals.com/article/21441" target="_blank" >https://www.jvejournals.com/article/21441</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21595/vp.2020.21441" target="_blank" >10.21595/vp.2020.21441</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computational modelling of dynamic loads of a container under viscous interaction with a flat wagon in sea transport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the computational modelling of dynamic loads of a container under viscous interaction with a flat wagon transported by a train ferry. The calculation was made with the finite element method in CosmosWorks software. The study defined acceleration fields for the carrying structure of a container and a flat wagon. It was established that the maximum variance percent between the accelerations obtained by theoretical and computational modelling was 17.7 %. The research will contribute to higher efficiency of combined transportation along international transport corridors.

  • Název v anglickém jazyce

    Computational modelling of dynamic loads of a container under viscous interaction with a flat wagon in sea transport

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the computational modelling of dynamic loads of a container under viscous interaction with a flat wagon transported by a train ferry. The calculation was made with the finite element method in CosmosWorks software. The study defined acceleration fields for the carrying structure of a container and a flat wagon. It was established that the maximum variance percent between the accelerations obtained by theoretical and computational modelling was 17.7 %. The research will contribute to higher efficiency of combined transportation along international transport corridors.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vibroengineering Procedia

  • ISBN

  • ISSN

    2345-0533

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    68-73

  • Název nakladatele

    JVE International

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Dublin

  • Datum konání akce

    7. 5. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku