Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching of Safety Engineering during the COVID-19 Pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F21%3APU146247" target="_blank" >RIV/00216305:26210/21:PU146247 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.rpsonline.com.sg/proceedings/9789811820168/pdf/655.pdf" target="_blank" >https://www.rpsonline.com.sg/proceedings/9789811820168/pdf/655.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3850/978-981-18-2016-8_655-cd" target="_blank" >10.3850/978-981-18-2016-8_655-cd</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching of Safety Engineering during the COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this article, the authors describe the evaluation of safety-oriented teaching at a technical university during the COVID pandemic under the long-term closure of universities in the Czech Republic. Three practical case studies are presented to illustrate the current level of sophistication of virtual reality technology for industrial safety teaching. The case studies are focused on the environment of small and medium-sized enterprises (SMEs) and cooperation with them. The proposed affordable and simple approaches describe virtual teaching at universities providing education in the field of safety engineering.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching of Safety Engineering during the COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    In this article, the authors describe the evaluation of safety-oriented teaching at a technical university during the COVID pandemic under the long-term closure of universities in the Czech Republic. Three practical case studies are presented to illustrate the current level of sophistication of virtual reality technology for industrial safety teaching. The case studies are focused on the environment of small and medium-sized enterprises (SMEs) and cooperation with them. The proposed affordable and simple approaches describe virtual teaching at universities providing education in the field of safety engineering.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 31st European Safety and Reliability Conference and (ESREL 2021)

  • ISBN

    978-981-18-2016-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    3150-3154

  • Název nakladatele

    Research Publishing, Singapore

  • Místo vydání

    Singapore

  • Místo konání akce

    Angers

  • Datum konání akce

    19. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku