Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design and development of a twin disc test rig for the study of squeal noise from the wheel – rail interface

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F22%3APU147649" target="_blank" >RIV/00216305:26210/22:PU147649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://aeletters.com/vol7-no1-2/" target="_blank" >https://aeletters.com/vol7-no1-2/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18485/aeletters.2022.7.1.2" target="_blank" >10.18485/aeletters.2022.7.1.2</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design and development of a twin disc test rig for the study of squeal noise from the wheel – rail interface

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to present the design of the twin-disc test rig for the study of the wheel-squeal phenomena. This test rig utilizes a dynamic model of the track-train interaction and uses real train wheel for a more realistic representation of the emitted noise. This twin-disc test rig is intended for research into the mechanisms of the wheel squeal noise formation and for the development and validation of a prediction model. In particular, the influence of weather conditions and the presence of various friction layers in the contact will be addressed.

  • Název v anglickém jazyce

    Design and development of a twin disc test rig for the study of squeal noise from the wheel – rail interface

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the design of the twin-disc test rig for the study of the wheel-squeal phenomena. This test rig utilizes a dynamic model of the track-train interaction and uses real train wheel for a more realistic representation of the emitted noise. This twin-disc test rig is intended for research into the mechanisms of the wheel squeal noise formation and for the development and validation of a prediction model. In particular, the influence of weather conditions and the presence of various friction layers in the contact will be addressed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA20-23482S" target="_blank" >GA20-23482S: Původ vzniku kvílivého hluku v kontaktu kola a kolejnice za modifikovaných třecích vlastností</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Applied Engineering Letters

  • ISSN

    2466-4677

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RS - Srbská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    10-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85128546186