Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ultracapacitors in electric vehicles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F03%3APU40012" target="_blank" >RIV/00216305:26220/03:PU40012 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26220/03:PU39915

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ultracapacitors in electric vehicles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes an usage of ultracapacitors in the system of electric drive with a traction accumulator. The purpose of the ultracapacitor in this application is to increase the efficiency of the whole drive especially at relatively short current peaks (regenerative braking, acceleration of the electric vehicle from a non-zero initial speed). The connection of the ultacapacitor to the DC intercircuit of the traction inverter is proposed. Using the described control system the absorption of high ccurrent peaks caused in the DC link by the traction inverter during acceleration or regenerative braking is enabled. The attention is paid to the energy balance and to the design of the ultracapacitor too.

  • Název v anglickém jazyce

    Ultracapacitors in electric vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes an usage of ultracapacitors in the system of electric drive with a traction accumulator. The purpose of the ultracapacitor in this application is to increase the efficiency of the whole drive especially at relatively short current peaks (regenerative braking, acceleration of the electric vehicle from a non-zero initial speed). The connection of the ultacapacitor to the DC intercircuit of the traction inverter is proposed. Using the described control system the absorption of high ccurrent peaks caused in the DC link by the traction inverter during acceleration or regenerative braking is enabled. The attention is paid to the energy balance and to the design of the ultracapacitor too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Telecommunications and signal processing TSP-2003

  • ISBN

    80-214-2433-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    263-266

  • Název nakladatele

    VUT Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    4. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku