Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interactive multimedia application - effective support of technical physics teaching.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F09%3APU84016" target="_blank" >RIV/00216305:26220/09:PU84016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interactive multimedia application - effective support of technical physics teaching.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to introduce new www applications IMA (Interactive Multimedia Application) created at the Department of Physics at the Faculty of Electrical Engineering and Communication Brno University of Technology. It is an educational systemwith controlled education; it means that the application is based on the interactivity with the user. It is intended for the self-study of Physics. Students can find there study literature in electronic form, examples calculated by the step-by-step method and tests. It can be used by students of both present and distance education form.

  • Název v anglickém jazyce

    Interactive multimedia application - effective support of technical physics teaching.

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to introduce new www applications IMA (Interactive Multimedia Application) created at the Department of Physics at the Faculty of Electrical Engineering and Communication Brno University of Technology. It is an educational systemwith controlled education; it means that the application is based on the interactivity with the user. It is intended for the self-study of Physics. Students can find there study literature in electronic form, examples calculated by the step-by-step method and tests. It can be used by students of both present and distance education form.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Quality and Quantity of Engineering Education

  • ISBN

    978-3-85295-035-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Campus02, Fachhochschule der Wirtschaft GmbH

  • Místo vydání

    Graz, Austria

  • Místo konání akce

    Graz

  • Datum konání akce

    6. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku