Interactive multimedia application - effective support of technical physics teaching.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F09%3APU84016" target="_blank" >RIV/00216305:26220/09:PU84016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Interactive multimedia application - effective support of technical physics teaching.
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to introduce new www applications IMA (Interactive Multimedia Application) created at the Department of Physics at the Faculty of Electrical Engineering and Communication Brno University of Technology. It is an educational systemwith controlled education; it means that the application is based on the interactivity with the user. It is intended for the self-study of Physics. Students can find there study literature in electronic form, examples calculated by the step-by-step method and tests. It can be used by students of both present and distance education form.
Název v anglickém jazyce
Interactive multimedia application - effective support of technical physics teaching.
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to introduce new www applications IMA (Interactive Multimedia Application) created at the Department of Physics at the Faculty of Electrical Engineering and Communication Brno University of Technology. It is an educational systemwith controlled education; it means that the application is based on the interactivity with the user. It is intended for the self-study of Physics. Students can find there study literature in electronic form, examples calculated by the step-by-step method and tests. It can be used by students of both present and distance education form.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quality and Quantity of Engineering Education
ISBN
978-3-85295-035-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Campus02, Fachhochschule der Wirtschaft GmbH
Místo vydání
Graz, Austria
Místo konání akce
Graz
Datum konání akce
6. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—