Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer Analysis of Driver Trajectory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F11%3APU93042" target="_blank" >RIV/00216305:26220/11:PU93042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer Analysis of Driver Trajectory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with evaluation of reliability of a human operator in the MMS (Man-Machine-System). In terms of controls the driver is a very universal and effective controller. In contrast to an unnatural controller the driver fatigue (both mental and physical) is reflected and it is reduces driver control abilities. The paper describes analyzing of driver trajectory and driver state monitoring with no signs of fatigue and with fatigue. The statistical analysis of driver trajectories is given and important characteristics of dynamic driver control actions are described. These are mainly Standard deviation, Allan deviation and Poincare distance.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Analysis of Driver Trajectory

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with evaluation of reliability of a human operator in the MMS (Man-Machine-System). In terms of controls the driver is a very universal and effective controller. In contrast to an unnatural controller the driver fatigue (both mental and physical) is reflected and it is reduces driver control abilities. The paper describes analyzing of driver trajectory and driver state monitoring with no signs of fatigue and with fatigue. The statistical analysis of driver trajectories is given and important characteristics of dynamic driver control actions are described. These are mainly Standard deviation, Allan deviation and Poincare distance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 15th WSEAS International Conference on Computers

  • ISBN

    978-1-61804-019-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    135-140

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Greece

  • Místo konání akce

    Corfu

  • Datum konání akce

    15. 7. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku