Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Probabilistic reliability analysis of dynamic behavior of human driver

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F15%3APU114479" target="_blank" >RIV/00216305:26220/15:PU114479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405896315007922" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405896315007922</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.ifacol.2015.07.017" target="_blank" >10.1016/j.ifacol.2015.07.017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Probabilistic reliability analysis of dynamic behavior of human driver

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this work was to develop a methodology for measuring and evaluation of dynamic behavior of the driver, to determine the differences between the behavior of unwearied and fatigued driver and to propose a development of a mechanism for continuous detection of dangerous situations, like going out of the traffic line. The most suitable characteristics for fatigue detection were determined and used for comparison with data obtained from test drives performed within 24 Hours. In the given environment if certain parameters are known for a given unwearied driver, characteristics of fatigue can be detected by the means of measurement, analysis and comparison.

  • Název v anglickém jazyce

    Probabilistic reliability analysis of dynamic behavior of human driver

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this work was to develop a methodology for measuring and evaluation of dynamic behavior of the driver, to determine the differences between the behavior of unwearied and fatigued driver and to propose a development of a mechanism for continuous detection of dangerous situations, like going out of the traffic line. The most suitable characteristics for fatigue detection were determined and used for comparison with data obtained from test drives performed within 24 Hours. In the given environment if certain parameters are known for a given unwearied driver, characteristics of fatigue can be detected by the means of measurement, analysis and comparison.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of Programmable devices and systems

  • ISBN

  • ISSN

    1474-6670

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    111-116

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Polsko Krakow

  • Místo konání akce

    Cracow

  • Datum konání akce

    13. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000375804500018