Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive Algorithm for Vector Field Interpolation Based on Octree Structure

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F02%3APU36207" target="_blank" >RIV/00216305:26230/02:PU36207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive Algorithm for Vector Field Interpolation Based on Octree Structure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Visualization algorithms operating on vector field, such as particle-tracing, require continuous (defined for every position within the space), not necessarily very accurate, but fast and smooth interpolation of the field values. We present a way of storing vector field in an octree structure, which offers some degree of compression and adaptive density of sampling of the vector field. The presented algorithm solves adaptive interpolation of vectors stored in octree. Our experiments show that this allgorithm gives better results than interpolation in a regular grid without requiring more computation time.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive Algorithm for Vector Field Interpolation Based on Octree Structure

  • Popis výsledku anglicky

    Visualization algorithms operating on vector field, such as particle-tracing, require continuous (defined for every position within the space), not necessarily very accurate, but fast and smooth interpolation of the field values. We present a way of storing vector field in an octree structure, which offers some degree of compression and adaptive density of sampling of the vector field. The presented algorithm solves adaptive interpolation of vectors stored in octree. Our experiments show that this allgorithm gives better results than interpolation in a regular grid without requiring more computation time.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F02%2F0507" target="_blank" >GA102/02/0507: Algoritmy počítačové grafiky s podporou FPGA</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Spring Conference on Computer Graphics Proceedings 2002

  • ISBN

    80-223-1730-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    145-150

  • Název nakladatele

    Slovak University of Technology in Bratislava

  • Místo vydání

    Budmerice

  • Místo konání akce

    Budmerice

  • Datum konání akce

    24. 4. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku