Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Close-to-photorealistic Lighting for Simulations and CAD

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F11%3APU96098" target="_blank" >RIV/00216305:26230/11:PU96098 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Close-to-photorealistic Lighting for Simulations and CAD

  • Popis výsledku v původním jazyce

    High quality visualizations with realistic lighting is a challenging topic in computer graphics. This paper presents Lexolights architecture for visualization of virtual scenes when high fidelity lighting is required. It describes the shader architecturethat provides per-pixel lighting, followed by shadow techniques and multipass concept. Multipass is used as it seems to be a robust approach to overcome some limitations related to the maximum number of lights in the scene. Finally, our approach for rendering of models with huge texture data sets is presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Close-to-photorealistic Lighting for Simulations and CAD

  • Popis výsledku anglicky

    High quality visualizations with realistic lighting is a challenging topic in computer graphics. This paper presents Lexolights architecture for visualization of virtual scenes when high fidelity lighting is required. It describes the shader architecturethat provides per-pixel lighting, followed by shadow techniques and multipass concept. Multipass is used as it seems to be a robust approach to overcome some limitations related to the maximum number of lights in the scene. Finally, our approach for rendering of models with huge texture data sets is presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2011 International Simulation Multiconference - SCS (SCSC, SPECTS, GCMS) - SCSC Proceedings (Hard-Copy) 11

  • ISBN

    1-56555-345-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1-2

  • Název nakladatele

    SCS Publication House

  • Místo vydání

    Hague

  • Místo konání akce

    World Forum, The Hague, Netherlands

  • Datum konání akce

    27. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku