Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

HIL Simulation of a Light Aircraft Flight Control System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F12%3APU101847" target="_blank" >RIV/00216305:26230/12:PU101847 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6382395" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6382395</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    HIL Simulation of a Light Aircraft Flight Control System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the hardware-in-the-loop simulations of a hybrid flight control system for a light aircraft consisting of mechanical, electromechanical and digital components. The simulation was performed at a light aircraft simulation lab SimStar atBrno University of Technology. The aim was the validation and verification of the operational suitability of the flight control system's peripherals - electromechanical actuators, autopilot mode selection panel and a primary flight display. The investigated peripheral devices were connected to SimStar's network using CANaero communication protocol. The simulations were focused on the real time automatic flight control modes operational scenarios.

  • Název v anglickém jazyce

    HIL Simulation of a Light Aircraft Flight Control System

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the hardware-in-the-loop simulations of a hybrid flight control system for a light aircraft consisting of mechanical, electromechanical and digital components. The simulation was performed at a light aircraft simulation lab SimStar atBrno University of Technology. The aim was the validation and verification of the operational suitability of the flight control system's peripherals - electromechanical actuators, autopilot mode selection panel and a primary flight display. The investigated peripheral devices were connected to SimStar's network using CANaero communication protocol. The simulations were focused on the real time automatic flight control modes operational scenarios.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01010678" target="_blank" >TA01010678: Chytrý autopilot</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 31st Digital Avionics Systems Conference

  • ISBN

    978-1-4673-1699-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    1-11

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Williamsburg, VA

  • Místo konání akce

    Williamsburg, VA

  • Datum konání akce

    14. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku