Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fast and Robust Tessellation-Based Silhouette Shadows

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F14%3APU111922" target="_blank" >RIV/00216305:26230/14:PU111922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=10587" target="_blank" >http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=10587</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fast and Robust Tessellation-Based Silhouette Shadows

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a new simple, fast and robust approach in computation of per-sample precise shadows. The method uses tessellation shaders for computation of silhouettes on arbitrary triangle soup. We were able to reach robustness by our previously published algorithm using deterministic shadow volume computation. We also propose a new simplification of the silhouette computation by introducing reference edge testing. Our new method was compared with other methods and evaluated on multiple hardware platforms and different scenes, providing better performance than current state-of-the art algorithms. Finally, conclusions are drawn and the future work is outlined.

  • Název v anglickém jazyce

    Fast and Robust Tessellation-Based Silhouette Shadows

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a new simple, fast and robust approach in computation of per-sample precise shadows. The method uses tessellation shaders for computation of silhouettes on arbitrary triangle soup. We were able to reach robustness by our previously published algorithm using deterministic shadow volume computation. We also propose a new simplification of the silhouette computation by introducing reference edge testing. Our new method was compared with other methods and evaluated on multiple hardware platforms and different scenes, providing better performance than current state-of-the art algorithms. Finally, conclusions are drawn and the future work is outlined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    WSCG 2014 - Poster papers proceedings

  • ISBN

    978-80-86943-72-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    33-38

  • Název nakladatele

    University of West Bohemia in Pilsen

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    2. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku