Delivering ICT Security Courses over 5.944 km
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F17%3APU130680" target="_blank" >RIV/00216305:26230/17:PU130680 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=11453" target="_blank" >http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=11453</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Delivering ICT Security Courses over 5.944 km
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents practical experience with remote delivery of ICT courses taught by Czech teachers for students at Strathmore University in Kenya. Although e-learning and remote course delivery technologies have been successfully applied to distance education many years ago, their application for ICT courses requires additional instruments as virtualized labs, on-site boot camps, etc. that help students in achieving practical skills. The paper demonstrates different teaching strategies that were implemented to deliver ICT security courses for Kenyan students in 2015-2017. The paper discusses the implementation from the perspective of the learner, mode of delivery, and expected learning outcomes.
Název v anglickém jazyce
Delivering ICT Security Courses over 5.944 km
Popis výsledku anglicky
This paper presents practical experience with remote delivery of ICT courses taught by Czech teachers for students at Strathmore University in Kenya. Although e-learning and remote course delivery technologies have been successfully applied to distance education many years ago, their application for ICT courses requires additional instruments as virtualized labs, on-site boot camps, etc. that help students in achieving practical skills. The paper demonstrates different teaching strategies that were implemented to deliver ICT security courses for Kenyan students in 2015-2017. The paper discusses the implementation from the perspective of the learner, mode of delivery, and expected learning outcomes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20206 - Computer hardware and architecture
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 27th EAEEIE Annual Conference
ISBN
2-9516740-8-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Grenoble Institute of Technology
Místo vydání
Grenoble
Místo konání akce
Grenoble, France
Datum konání akce
7. 6. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—