Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Delivering ICT Security Courses over 5.944 km

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F17%3APU130680" target="_blank" >RIV/00216305:26230/17:PU130680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=11453" target="_blank" >http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=11453</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Delivering ICT Security Courses over 5.944 km

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents practical experience with remote delivery of ICT courses taught by Czech teachers for students at Strathmore University in Kenya. Although e-learning and remote course delivery technologies have been successfully applied to distance education many years ago, their application for ICT courses requires additional instruments as virtualized labs, on-site boot camps, etc. that help students in achieving practical skills. The paper demonstrates different teaching strategies that were implemented to deliver ICT security courses for Kenyan students in 2015-2017. The paper discusses the implementation from the perspective of the learner, mode of delivery, and expected learning outcomes.

  • Název v anglickém jazyce

    Delivering ICT Security Courses over 5.944 km

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents practical experience with remote delivery of ICT courses taught by Czech teachers for students at Strathmore University in Kenya. Although e-learning and remote course delivery technologies have been successfully applied to distance education many years ago, their application for ICT courses requires additional instruments as virtualized labs, on-site boot camps, etc. that help students in achieving practical skills. The paper demonstrates different teaching strategies that were implemented to deliver ICT security courses for Kenyan students in 2015-2017. The paper discusses the implementation from the perspective of the learner, mode of delivery, and expected learning outcomes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20206 - Computer hardware and architecture

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 27th EAEEIE Annual Conference

  • ISBN

    2-9516740-8-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Grenoble Institute of Technology

  • Místo vydání

    Grenoble

  • Místo konání akce

    Grenoble, France

  • Datum konání akce

    7. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku