Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gamification in assignments: Using dynamic difficulty adjustment and learning analytics to enhance education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F18%3APU136533" target="_blank" >RIV/00216305:26230/18:PU136533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Gamification in assignments: Using dynamic difficulty adjustment and learning analytics to enhance education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper discusses the opportunities for gamification and dynamic difficulty adjustment based on multimodal learning analytics in assignments. Altogether this covers a broader term of personalized education, which is getting more attention among the researchers in recent years. The difference of this work from other similar researches is that it suggests combining several domains to achieve better results: gamification (in order to improve student's motivation and involvements), and dynamic difficulty adjustment. All this is made possible by applying multimodal learning analytics and creating useful learning dashboards for the teachers

  • Název v anglickém jazyce

    Gamification in assignments: Using dynamic difficulty adjustment and learning analytics to enhance education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses the opportunities for gamification and dynamic difficulty adjustment based on multimodal learning analytics in assignments. Altogether this covers a broader term of personalized education, which is getting more attention among the researchers in recent years. The difference of this work from other similar researches is that it suggests combining several domains to achieve better results: gamification (in order to improve student's motivation and involvements), and dynamic difficulty adjustment. All this is made possible by applying multimodal learning analytics and creating useful learning dashboards for the teachers

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LQ1602" target="_blank" >LQ1602: IT4Innovations excellence in science</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, CHI PLAY 2019

  • ISBN

    978-1-4503-6871-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    47-53

  • Název nakladatele

    Association for Computing Machinery

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    22. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku