Učební texty v distančním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26310%2F11%3APU95196" target="_blank" >RIV/00216305:26310/11:PU95196 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební texty v distančním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá různými typy učebních textů, které studující kombinované formy studia na Chemické fakultě Vysokého učení technického v Brně využívají ve výuce matematiky. Podle svého charakteru byly tyto učební texty rozděleny na statické, dynamické,specifické a programy. Článek tyto učební texty charakterizuje, hodnotí jejich klady i zápory a zároveň přináší první zkušenosti s jejich využíváním.
Název v anglickém jazyce
Teaching text in distance education
Popis výsledku anglicky
The conference paper deals with the education of subject Mathematics II has run before and after the transition to three degrees education and how these changes determined not only forms and methods in this subject, but also what impact they had on quantity of students and their successfulness.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z 20. semináře Moderní matematické metody v inženýrství
ISBN
978-80-248-2517-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
79-83
Název nakladatele
Vysoká škola báňská Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Dolní Lomná
Datum konání akce
30. 5. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—