Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000006" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the question of the modern marketing philosophy-Total Customer Satisfaction in the Czech companies. The knowlegde is based upon the results of the preresearch performed within the framework of the partial tasks of the Institutional research of the strategic management in Czech companies which is focused on the role of the company culture and organization in connection to the strategic management, The essence of the article is the evaluation of the occurence of the charakteristicsof the modern manangement philosophy within the Czech companies and to sketch certain aspects of their application.

  • Název v anglickém jazyce

    Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the question of the modern marketing philosophy-Total Customer Satisfaction in the Czech companies. The knowlegde is based upon the results of the preresearch performed within the framework of the partial tasks of the Institutional research of the strategic management in Czech companies which is focused on the role of the company culture and organization in connection to the strategic management, The essence of the article is the evaluation of the occurence of the charakteristicsof the modern manangement philosophy within the Czech companies and to sketch certain aspects of their application.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe

  • ISBN

    80-214-1683-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku