Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000006" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the question of the modern marketing philosophy-Total Customer Satisfaction in the Czech companies. The knowlegde is based upon the results of the preresearch performed within the framework of the partial tasks of the Institutional research of the strategic management in Czech companies which is focused on the role of the company culture and organization in connection to the strategic management, The essence of the article is the evaluation of the occurence of the charakteristicsof the modern manangement philosophy within the Czech companies and to sketch certain aspects of their application.
Název v anglickém jazyce
Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies
Popis výsledku anglicky
The article deals with the question of the modern marketing philosophy-Total Customer Satisfaction in the Czech companies. The knowlegde is based upon the results of the preresearch performed within the framework of the partial tasks of the Institutional research of the strategic management in Czech companies which is focused on the role of the company culture and organization in connection to the strategic management, The essence of the article is the evaluation of the occurence of the charakteristicsof the modern manangement philosophy within the Czech companies and to sketch certain aspects of their application.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe
ISBN
80-214-1683-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—