Customer Satisfaction from The point of view of Czech Companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F01%3APU27612" target="_blank" >RIV/00216305:26510/01:PU27612 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction from The point of view of Czech Companies
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution focuses on the view to the modern marketing philosophy ? Total Customer Satisfaction, which is the subject of not only scientific research, but also the company applications. Customer satisfaction is considered as important strategic factor of success in the worldwide scale, which we can delimitate within the framework of model of Business Excellence. Application of marketing philosophy is also conditioned by the difference of the cultural framework at geographical, branch and company llevels. Knowledge of the partial part of the pre-research aimed at company culture and strategic control has partially revealed the discrepancy between declaration of strategy focused on total customer satisfaction and its real application within the Czech companies.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction from The point of view of Czech Companies
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on the view to the modern marketing philosophy ? Total Customer Satisfaction, which is the subject of not only scientific research, but also the company applications. Customer satisfaction is considered as important strategic factor of success in the worldwide scale, which we can delimitate within the framework of model of Business Excellence. Application of marketing philosophy is also conditioned by the difference of the cultural framework at geographical, branch and company llevels. Knowledge of the partial part of the pre-research aimed at company culture and strategic control has partially revealed the discrepancy between declaration of strategy focused on total customer satisfaction and its real application within the Czech companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zachowania Podmiotów Rynkowych w Polsce a Proces Integracji Europejskiej
ISBN
83-912732
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
321-326
Název nakladatele
GLORIA Katowice
Místo vydání
Katowice
Místo konání akce
Katowice
Datum konání akce
25. 6. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—