Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Satisfaction from The point of view of Czech Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F01%3APU27612" target="_blank" >RIV/00216305:26510/01:PU27612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Customer Satisfaction from The point of view of Czech Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution focuses on the view to the modern marketing philosophy ? Total Customer Satisfaction, which is the subject of not only scientific research, but also the company applications. Customer satisfaction is considered as important strategic factor of success in the worldwide scale, which we can delimitate within the framework of model of Business Excellence. Application of marketing philosophy is also conditioned by the difference of the cultural framework at geographical, branch and company llevels. Knowledge of the partial part of the pre-research aimed at company culture and strategic control has partially revealed the discrepancy between declaration of strategy focused on total customer satisfaction and its real application within the Czech companies.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Satisfaction from The point of view of Czech Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on the view to the modern marketing philosophy ? Total Customer Satisfaction, which is the subject of not only scientific research, but also the company applications. Customer satisfaction is considered as important strategic factor of success in the worldwide scale, which we can delimitate within the framework of model of Business Excellence. Application of marketing philosophy is also conditioned by the difference of the cultural framework at geographical, branch and company llevels. Knowledge of the partial part of the pre-research aimed at company culture and strategic control has partially revealed the discrepancy between declaration of strategy focused on total customer satisfaction and its real application within the Czech companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zachowania Podmiotów Rynkowych w Polsce a Proces Integracji Europejskiej

  • ISBN

    83-912732

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    321-326

  • Název nakladatele

    GLORIA Katowice

  • Místo vydání

    Katowice

  • Místo konání akce

    Katowice

  • Datum konání akce

    25. 6. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku