Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33787" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.
Název v anglickém jazyce
The Survey of Customer Service in Czech Companies
Popis výsledku anglicky
The study presented in the paper focuses on customer services provided by both service and non-service companies. The aim of the research is to identify factors, which could affect adversely providing of customer services. Questions included in the questionnaire were compiled into five groups according to features exercising decisive influence on overall management and quality of customer services provided.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
150-154
Název nakladatele
Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělsk
Datum konání akce
7. 3. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—