Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese,který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.

  • Název v anglickém jazyce

    OCI-tool for company behaviour explanation to the relation of customer satisfaction marketing concept implementation

  • Popis výsledku anglicky

    From the previous findings it seems that the application of the marketing concept of the company based on the principles of total customer satisfaction is important for further development of Czech companies. In the marketing literature more and more frequently occur the ideas, which recommend turning of the attention just to the company culture with the application of the marketing concepts into the company life. In our research we tried to put these ideas together. In the research we used the empirictool OCI (Organisational Charakter Index) of W. Bridges, which enables to understand the behavior of the company on the basis of typology. One of the targets was to verify this tool in the Czech companies and use it for the characterization and explanation of the behavior of companies in relation to marketing concept, especially from the point of its implementation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends of the Development of Industry

  • ISBN

    80-214-2518-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Technická 2

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 11. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku