OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43437 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese,který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.
Název v anglickém jazyce
OCI-tool for company behaviour explanation to the relation of customer satisfaction marketing concept implementation
Popis výsledku anglicky
From the previous findings it seems that the application of the marketing concept of the company based on the principles of total customer satisfaction is important for further development of Czech companies. In the marketing literature more and more frequently occur the ideas, which recommend turning of the attention just to the company culture with the application of the marketing concepts into the company life. In our research we tried to put these ideas together. In the research we used the empirictool OCI (Organisational Charakter Index) of W. Bridges, which enables to understand the behavior of the company on the basis of typology. One of the targets was to verify this tool in the Czech companies and use it for the characterization and explanation of the behavior of companies in relation to marketing concept, especially from the point of its implementation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Trends of the Development of Industry
ISBN
80-214-2518-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Technická 2
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
26. 11. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—