Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79635" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámciširšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným

  • Název v anglickém jazyce

    New Challenge for Marketing Management- Integrated Approach to Key Stakeholders

  • Popis výsledku anglicky

    Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practicalprocedures. The key question seems to be the area of integrated approach to key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place within a broader international analysisof Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies only. Focusing on the identification of key stakeholders and their influence on company success, reasons for companies to create relationships with stakeholders are a good starting point for building up integrated company marketing management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v Mnažmente

  • ISBN

    978-80-8075-370-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Trenčianska Univerzita A.Dubčeka

  • Místo vydání

    Trenčín, SK

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    26. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku