Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU80070" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU80070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích amezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku

  • Název v anglickém jazyce

    Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication

  • Popis výsledku anglicky

    Focusing on the customer and his satisfaction brought a lot of positives into company development; however current competitive environment forces companies and small businesses to look for other ways how to secure the success of their business on home and international markets. Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practical procedures. The key question seems to be the area of controlled communication with key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place withina broader international analysis of Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingovej komunikácii

  • ISBN

    978-80-8105-090-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    FMK UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava, SK

  • Datum konání akce

    20. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku