Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72708" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"

  • Název v anglickém jazyce

    Characterize position of marketing in High-tech firms

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is focused to characterize position of marketing in high-tech firms. In introduction is paid attention to importance of the topic relating with area of high-tech development. Core of the paper is oriented looking for appropriate basic factors of the definition of high-tech firms based on the secondary statistical sources review. In conclusion is mainly paid attention to position of marketing in high-tech firms from the point of comparison of basic marketing activities view. Paper iswritten in the framework of research project "Research on implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management, Economics and Business Development in the new European Conditions

  • ISBN

    978-80-7204-532-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    94-102

  • Název nakladatele

    CERM, s.ro.o

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno Hotel Atlantis

  • Datum konání akce

    25. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku