POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72708" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72708 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"
Název v anglickém jazyce
Characterize position of marketing in High-tech firms
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is focused to characterize position of marketing in high-tech firms. In introduction is paid attention to importance of the topic relating with area of high-tech development. Core of the paper is oriented looking for appropriate basic factors of the definition of high-tech firms based on the secondary statistical sources review. In conclusion is mainly paid attention to position of marketing in high-tech firms from the point of comparison of basic marketing activities view. Paper iswritten in the framework of research project "Research on implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Management, Economics and Business Development in the new European Conditions
ISBN
978-80-7204-532-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
94-102
Název nakladatele
CERM, s.ro.o
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno Hotel Atlantis
Datum konání akce
25. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—