Úspěch marketingového přístupu High-Tech firem-základ pro výzkum tržní orientace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79633" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79633 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Success of High-Tech Firms: Base of the Marketing Knowledge
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is focused to characterize traits of marketing approach in High-Tech firms that should be knowledge resource for traditional firms. In introduction is paid attention to importance of the High-Tech firms' development. Core of the paper is oriented looking for differences between the High-Tech and traditional products. In conclusion is mainly paid attention to marketing strategy in High- Tech firms from the point of comparison of basic marketing activities view. Paper is written in the framework of research project "Research on implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).
Název v anglickém jazyce
Success of High-Tech Firms: Base of the Marketing Knowledge
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is focused to characterize traits of marketing approach in High-Tech firms that should be knowledge resource for traditional firms. In introduction is paid attention to importance of the High-Tech firms' development. Core of the paper is oriented looking for differences between the High-Tech and traditional products. In conclusion is mainly paid attention to marketing strategy in High- Tech firms from the point of comparison of basic marketing activities view. Paper is written in the framework of research project "Research on implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Knowledge Society
ISSN
1313-4787
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
BG - Bulharská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—