Kreativní strategie v české televizní reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78971" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78971 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kreativní strategie v české televizní reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Národní kulturní odlišnosti hrají významnou roli v marketingové komunikaci. Autoři příspvěku předkládají informace o výsledku obsahové analýzy 400 českých televizních reklam a srovnávají výsledky tohoto výzkumu s podobnými výzkumy uskutečněnými v zahraničí v oblasti reklamních apelů, informačního obsahu, strategii sdělení a formátu reklamy. Výzkumem bylo prokázány odlišnosti oproti zahraničním televizním reklamám v jednotlivých částech reklamní kreativní strategie vyplývající mimo jiné i s kulturních odlišností.
Název v anglickém jazyce
Creative strategy in Czech TV commercials
Popis výsledku anglicky
National cultural diversity plays a considerable role in the creation of advertising communication. The authors of the article offer information on the results with similar reearch in other countries of the world in the spheres of advertising appeal, information content, the message strategy, advertising format and carryin out advertising. It was clearly shown that Czech television advertising is defferent from foreign advertising in the individual elements of creative advertising strategy based also oncultural differences.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—