Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativní strategie v české televizní reklamě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78971" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78971 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativní strategie v české televizní reklamě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Národní kulturní odlišnosti hrají významnou roli v marketingové komunikaci. Autoři příspvěku předkládají informace o výsledku obsahové analýzy 400 českých televizních reklam a srovnávají výsledky tohoto výzkumu s podobnými výzkumy uskutečněnými v zahraničí v oblasti reklamních apelů, informačního obsahu, strategii sdělení a formátu reklamy. Výzkumem bylo prokázány odlišnosti oproti zahraničním televizním reklamám v jednotlivých částech reklamní kreativní strategie vyplývající mimo jiné i s kulturních odlišností.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative strategy in Czech TV commercials

  • Popis výsledku anglicky

    National cultural diversity plays a considerable role in the creation of advertising communication. The authors of the article offer information on the results with similar reearch in other countries of the world in the spheres of advertising appeal, information content, the message strategy, advertising format and carryin out advertising. It was clearly shown that Czech television advertising is defferent from foreign advertising in the individual elements of creative advertising strategy based also oncultural differences.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus