Advertising Management of Macroscheduling Pulsing Strategies: Empirical Evidence of the Czech TV Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F15%3A00047220" target="_blank" >RIV/61384399:31160/15:00047220 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Advertising Management of Macroscheduling Pulsing Strategies: Empirical Evidence of the Czech TV Market
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: asymmetric macroscheduling advertising allocation strategy; symmetric macroscheduling advertising allocation strategy; Czech Republic; advertising management; scheduling; pulsing strategy
Název v anglickém jazyce
Advertising Management of Macroscheduling Pulsing Strategies: Empirical Evidence of the Czech TV Market
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: asymmetric macroscheduling advertising allocation strategy; symmetric macroscheduling advertising allocation strategy; Czech Republic; advertising management; scheduling; pulsing strategy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Innovation and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth
ISBN
978-0-9860419-5-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
2985-2995
Název nakladatele
International Business Information Management Association (IBIMA)
Místo vydání
USA
Místo konání akce
Madrid, Spain
Datum konání akce
11. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000366872700310