Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Advertising Management of Macroscheduling Pulsing Strategies: Empirical Evidence of the Czech TV Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F15%3A00047220" target="_blank" >RIV/61384399:31160/15:00047220 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Advertising Management of Macroscheduling Pulsing Strategies: Empirical Evidence of the Czech TV Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: asymmetric macroscheduling advertising allocation strategy; symmetric macroscheduling advertising allocation strategy; Czech Republic; advertising management; scheduling; pulsing strategy

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising Management of Macroscheduling Pulsing Strategies: Empirical Evidence of the Czech TV Market

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: asymmetric macroscheduling advertising allocation strategy; symmetric macroscheduling advertising allocation strategy; Czech Republic; advertising management; scheduling; pulsing strategy

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Innovation and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth

  • ISBN

    978-0-9860419-5-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    2985-2995

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association (IBIMA)

  • Místo vydání

    USA

  • Místo konání akce

    Madrid, Spain

  • Datum konání akce

    11. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000366872700310